Job 9 van 12


Report this listing

Solliciteren



Assistant administratif-comptable | Temps Plein | Mouscron


Functie

Pour notre client actif dans le secteur de la chimie et situé sur Mouscron, nous sommes à la recherche d'un assistant-comptable pour venir compléter l'équipe comptabilité.

Vos tâches:
  • vous encodez la comptabilité fournisseurs et clients et caisse
  • vous effectuez la gestion du courrier entrant
  • vous contrôlez la comptabilité des bons de commande avec les documents de réception
  • vous êtes en charge de la gestion des litiges
  • vous gérez l'encodage des extraits de compte
  • vous réalisez le lettrage des comptes
  • vous êtes responsable du classement des documents comptables

Jouw profiel

Vous avez un cursus à orientation comptabilité ou office management
vous avez une bonne connaissance du néerlandais et de l'anglais
vous maîtrisez ERP et office
vous êtes rigoureux et précis dans votre travail
vous êtes capable d'organiser votre travail et faites preuve d'autonomie
  • Domein: Lonen
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • Opvolgen van: Budget
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • Domein: Klantenboekhouding
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Domein: Analytische boekhouding
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Domein: Fiscaliteit
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden

Aanbod

Contrat à temps plein en vue d'une embauche fixe
Horaires: du lundi au vendredi en journée
Salaire: entre 2800€ brut et 3250€ en fonction de votre expérience

Intéressé? Merci de postuler via le lien adecco
Nous sommes joignables par mail à mouscron.156@adecco.be
Référence: 156/32973

Solliciteren

156 MOUSCRON
+32 (0)56 84 21 22

Solliciteren